Bangerhead joulukalenteri 1-5 sisältö

Ostin itselleni jo syyskuussa Bangerheadin joulukalenterin. Se myös myytiin loppuun samalla viikolla, kun se tuli myyntiin. Olen siis tyytyväinen, että olin aikainen tämän oston kanssa. Olin katsellut joulukalentereiden mainoksia ja sisältöjä runsaasti, mutta mikään ei oikein innostanut. Ostin sitten varsin tämän testiin, kun sisältö vaikutti mielenkiintoiselta ja kyseinen verkkokauppa ei ole tullut tutuksi, jolloin pääsen kalenterin avulla tutustumaan verkkokaupan valikoimaan.

Minulla on ollu aiemmin Lykon, Ritulasin, Essencen, Makeup Revolutionin sekä The body shopin kalenterit. Kaikki toki eri vuosina. Viime vuonna minulla ei ollut kosmetiikkakalenteria. Niiden kanssa kun monesti käy niin, että tuotteita käytetään todella pitkään tai tuotteet odottavat hyllyn perällä korkkaamista. Minulla on vieläkin muutamia tuotteita käytössä, joita on tullut joulukalentereista. Yleensä saan aika hyvin kalentereiden tuotteet kuitenkin käyttöön.

Bangerheadin joulukalenteri maksoi 129 € ja sisällön arvo sanotaan olevan yli 540 €.

Kalenteri on kauniin suuren kosmetiikkapussin sisällä, joka jää minulle varmasti käyttöön. Tuotteet ovat pienissä silkkipusseissa. Ne ovat kyllä nättejä, mutta valitettavasti en tee tuollaisilla pusseilla joulukalenterin jälkeen mitään, jolloin menevät roskiin.

Yllä on ensimmäisten viiden pussukan sisällöt.

Ensimmäisestä pussukasta tuli kaksi kangasnaamiota. Toinen on Klairsin ja toinen Dr. Ceuraclen. Käytän näitä silloin tällöin. Talvella enemmän. Minulla on jo ennestään melkoinen varasto kangasnaamioita, mutta eiköhän nämä lähde jossain vaiheessa testiin. Mielestäni aika lailla kaikki kangasnaamiot ovat samanlaisia. Ne tehokosteuttavat kuivaa ihoa. Tiettyihin iho-ongelmiin, kuten epäpuhtauksiin en usko, että kangasnaamiot voivat vaikuttaa, mutta voin olla väärässäkin. Ihan kiva aloitus kalenterille ja mukavaa, että oli heti kaksi tuotetta kerralla. Hinnat: Klairs 6 € & Dr. Ceuracle 4,5 €

Toisesta pussukasta tuli Hourglassin minikokoinen ripsiväri. Kokeilen mielelläni erilaisia ripsareita. Minulla on itse asiassa tällä hetkellä sellainen pieni ripsarimetsästys meneillään. Yritän löytää omille ripsille ja iholle sopivinta ripsaria, joka on melko vaikeaa. 😀 Tässä siis oiva lisä testeihin. Bangerheadin sivuilla sanotaan ripsarista seuraavaa: ”Ripsiväri, joka antaa rajauksen, pidentää ripsiä ja antaa välittömän kohotuksen. Pitkäkestoinen pito, eikä koostumus murene. Poistuu helposti lämpimällä vedellä.” Itseäni vähän mietityttää tuo rajauksen antaminen..? Mitenhän se toimii, vai onkohan sivuilla jokin kääntövirhe. Bangerhead kun on ruotsalainen kauppa. Hinta: n. 15 €

Kolmannesta pussukasta löytyi Hiusöljy merkiltä Shu Uemura. Olen vähän huono käyttämään hiusöljyjä. Hiukseni ovat aina olleet todella liukkaat ja sileät, jolloin hiusöljyjä en niinkään ole tarvinnut. Toki latvoihin voisin käyttää. Bangerheadin sivuilla sanotaan tästä näin: ”Hiuksiin jätettävä öljy auttaa suojaamaan hiuskuituja katkeilua, UV-säteilyä ja muotoiluvälineiden aiheuttamia lämpövaurioita vastaan, jättäen hiukset näyttämään pehmeiltä ja säteileviltä.” Kuivaan hiukset hiustenkuivaimella, joten voisin kyllä lämpösuojana tätä öljyä käyttää. Hinta: n. 15-20 €

Neljäntenä päivänä sain Augustinus Bader- merkin Rich creamin. Tämä on joku todella kallis merkki, pullo on todella upea. Minua hieman jännittää, miten kasvojeni iho tähän rasvaan reagoi, kun se on melko herkkä. Olen tästä myös kuullut ja lukenut, että on tullut reaktioita. Toivotaan, ettei sellaista tule minulle. 🙂 Tuotetta kuvaillaan näin Skin Cityn verkkokaupassa: ”The Rich Cream on kasvojen ihoa virkistävä sekä syväkosteuttava kosteusvoide, joka tukee ihon omaa korjautumis- ja uudistumisprosessia patentoidun TFC8-teknologian avulla: tehokas yhdistelmä ihossa luonnostaan esiintyviä aineita, kuten aminohappoja ja vitamiineja, 30 vuotiseen tutkimustyöhön perustuen.” Hinta: 15 ml 79 €

Viides pussukka sisälsi kolme (!) huulituotetta. Kaikki nämä taitavat olla matkakokoisia, mutta hyvän kokoisia sellaisia kuitenkin. Ensimmäisenä on Anastasia beverly hillsin crystal lip gloss. Perus läpinäkyvä huulikiilto. Näitä kyllä käytän aika usein. Sitten kaksi Clarinsin tuotetta. Lip Comfort oil ja Natural Lip Perfector. Olen näitä molempia halunnut kokeilla, mutta en ole koskaan raaskinut ostaa, kun olen sen verran pihi. Nämä eivät ole mitään halvimpia tuotteita, joten olen kyllä todella tyytyväinen näistä. Hinnat: Anastasia n. 15 €, Clarins Lip oil n. 2,5 € ja Clarins lip comforter n. 4,85 €

Ainakin nämä ensimmäiset viisi pussukkaa ovat sisällöltään mukavan vaihtelevia ja hyviä merkkejä, että olen tähän mennessä todella tyytyväinen sisältöön! 🙂 Katsotaan, muuttuuko mielipiteeni vielä päivien edetessä.

Nämä tuotteet ovat arvoltaan yhteensä n. 141,85 €. Toki suurin osa summasta tulee tuosta ökykalliista voiteesta. 😀

Jätä kommentti